Informatie over SV De Lier

Sportvereniging De Lier is al ruim 80 jaar een begrip in De Lier. De vereniging is op 1 april 1932 opgericht als voetbal- en gymnastiekvereniging. In 1972 is de voetbalafdeling gefuseerd met de andere voetbalvereniging van De Lier: LSVJ. Deze fusievereniging heet Lyra. Vanaf dat moment is S.V. De Lier een gymnastiekvereniging.

De belangrijkste activiteiten zijn turnen en jazzgymnastiek. Maar er is ook ruimte voor trimmen en ouder- en kindgym. Ook worden er lessen gegeven die speciaal gericht zijn op de ouderen en op mensen met een verstandelijke beperking en is er sinds enkele jaren een groeiende acroafdeling.

Het aanbod wordt steeds weer uitgebreid, zo kan er vanaf 2004 ook aan bodywalk gedaan worden.
Kortom voor elk wat wils: SV De Lier, altijd in beweging!

• Gezellige sportvereniging
  • Voor jong- en oud