Jeugdteam

Viënna van Holsteijn
Femke Boom

Jeugdteam

Het Jeugdteam heeft verschillende taken, waaronder het organiseren van de jeugdactiviteiten. Elk jaar hebben we enkele terugkerende activiteiten, zoals het Sportinstuif, Sinterklaas, discozwemmen en kamp.

Het Sportinstuif vindt plaats aan het begin van het seizoen, hier zijn altijd veel kinderen aanwezig (rond de 60) en elk lid mag hierbij een vriend of vriendin meenemen ter kennismaking aan de vereniging en de activiteiten.

Vervolgens komt de sinterklaasmiddag altijd terug in de maand December wat alleen georganiseerd wordt voor SV de Lier leden.  Een gezellige middag vol pietenspellen en ook Sinterklaas komt een bezoekje brengen.

Afgelopen jaren zijn we nog gaan discozwemmen in het nieuwe jaar, dit is dan ook voor een extra vriend/vriendin.

In 2018 hebben wij een slaapfeestje gegeven, waarbij de kids in de Achtsprong konden slapen, dit jaar hebben we dit anders gedaan en hebben wij een filmavond georganiseerd voor de wat oudere leden.

Natuurlijk sluiten we het jaar af met het spetterende Pinksterkamp! Het kamp is voor alle leden van 6 – 12 jaar. Drie dagen lang worden er activiteiten georganiseerd, spelletjes gespeeld, geknutseld, optredens gedaan door de kids tijdens de bonte avond en er wordt veel gelachen en gedanst. Een onvergetelijk weekend, ieder jaar weer!