5 juni 2019 | Alle Berichten

SV De Lier is een sportvereniging met ca. 450 leden die zich bezig houdt met gymnastiek in het algemeen en allerlei verwante vormen van bewegen. Zo hebben we een grote turnafdeling met verschillende leeftijden en niveaus, afdelingen voor dans, acro, aerobics en bodyshape, ook outdooractiviteiten zoals een wandelgroep en bootcamp wordt binnen onze vereniging aangeboden. Onlangs hebben we ons 85-jarig bestaan gevierd en hebben bewezen nog altijd springlevend te zijn onder het motto: Altijd in beweging!

Wij zoeken…

Wegens omstandigheden zoeken wij een man of vrouw die (op vrijwillige basis) ons bestuur komt leiden en versterken. Onze nieuwe voorzitter heeft bestuurlijke ervaring en affiniteit met de (turn-)sport. Je taken zijn divers en kunnen naar eigen inzicht ingevuld of verdeeld worden onder de andere bestuursleden. Je leidt de vergaderingen en houdt contact met diverse commissies die voor een groot deel zelfstandig werkzaam zijn binnen de vereniging. Je helpt mee met het richting geven aan de koers van SV De Lier en bent het gezicht bij officiële aangelegenheden. Belangrijk is dat je goed kunt samenwerken in een team.