5 mei 2020 | Alle Berichten

Update coronavirus

Beste leden,

Na de laatste aankondiging van het kabinet hebben sportverenigingen de mogelijkheid gekregen om te onderzoeken hoe zij sporten voor de jeugd weer mogelijk kunnen maken. Ook S.V. De Lier heeft onderzocht hoe wij het sporten op zouden kunnen pakken.
Helaas moeten we met een hoop maatregelen rekening houden. Omdat wij een binnensport zijn, moeten wij op zoek naar een geschikte buitenlocatie. Na onderzoek van de protocollen die wij ontvangen hebben van de KNGU en de gemeente, hebben wij helaas moeten besluiten dat het op dit moment, door alle restricties en hygiënemaatregelen, nog niet haalbaar is om de trainingen buiten te gaan starten.
We hopen van harte dat we snel groen licht krijgen om weer binnen te mogen sporten! Blijf jullie leuke turn-, acro- en dansfilmpjes insturen, zodat we die op Facebook kunnen plaatsen. Zo blijven we toch nog een beetje van elkaar op de hoogte!