12 maart 2020 | Alle Berichten

Update 12 maart 2020 Corona- virus

Beste leden,

Zoals niemand ontgaan zal zijn, heeft het RIVM besloten om extra maatregelen te nemen in verband met het Corona-virus. Naar aanleiding van de persconferentie van premier Rutte vanmiddag, heeft S.V. De Lier besloten om conform de richtlijnen van het RIVM, het NOC-NSF en de Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie alle georganiseerde activiteiten te annuleren. Dit geldt dus voor alle wedstrijden, trainingen en activiteiten van S.V. De Lier, minimaal tot 6 april a.s.

Ook zal helaas het uitje naar Jump XL op 28 maart, georganiseerd door het Jeugdteam, niet doorgaan.

We begrijpen dat dit besluit veel impact heeft. Vanwege de volksgezondheid zijn we echter genoodzaakt om de richtlijnen van de Rijksoverheid, het RIVM en het advies van de KNGU te volgen.

Nadere informatie over het eventuele vervolg van de trainingen en herplanning van activiteiten zal volgen via www.svdelier.nl, social media of via mailing.

Zie onderstaande website voor meer informatie van de KNGU over deze maatregelen:

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur S.V. De Lier