27 augustus 2021 | Alle Berichten

SV De Lier plaatjes spaar actie bij de Jumbo De Lier

SV de Lier – PLAATJES SPAREN BIJ JUMBO DE LIER

Jumbo De Lier heeft ons bestuur benaderd voor een lokale plaatjesactie waarin onze eigen leden en de leden van Handbalvereniging Odis en Korfbalvereniging Valto nu eens de toppers zijn waarvan een plaatje is gemaakt! Plaatjes van jezelf en andere leden van SV de Lier zijn vanaf 27 oktober 2021 verkrijgbaar bij Jumbo De Lier. Het bestuur ziet in deze actie een geweldige kans om tijdens ons 90e jubileumjaar de vereniging extra te promoten en wil haar leden vanzelfsprekend deze kans niet onthouden.

In overleg met Jumbo De Lier is ervoor gekozen om binnen onze club de volgende leden/teams mee te laten draaien in deze plaatjesactie: Turnen kleuters, Turnen recreanten, B-selectie Turnen, A-selectie Turnen, Acro gymnastiek, Wedstrijdgroep Acro gymnastiek, Springuur gymnastiek en de teamfoto’s van de Actiecommissie, Turnen 16+, Conditietraining maandag en vrijdag, Bewegen voor ouderen, Body shape, Bestuur, Leiding, Jeugdteam, Aerobics en Bodywalk.

Binnenkort zal een professionele fotograaf iedereen komen fotograferen. De teamfoto’s worden gemaakt op zaterdag 4 september a.s. bij Valto. Op welk tijdstip jouw team verwacht wordt, laten we z.s.m. weten.

De individuele foto’s worden gemaakt op woensdagmiddag 8 september a.s. bij Valto. Op welk tijdstip je verwacht wordt, laten we z.s.m. weten. Alleen voor dringende redenen, kan er uitgeweken worden naar zaterdagmiddag 4 september a.s. Geef dit a.u.b. zo spoedig mogelijk door aan je leiding.

Er is overigens geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie. Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden en dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan!

Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je in de aanloop naar de spaaractie het recht om deze te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden). Wil je dit makkelijk online doen ga dan naar: Toestemming – DCM (myclubstore.nl) en volg de instructies. Het kost je maar 1 minuut tijd.

Wil je gewoon schriftelijk toestemming geven vul dan de onderstaande gegevens even in:————————————————————————————————————————————

JA, IK GEEF TOESTEMMING

Om in de plaatjesactie mijn volgende gegevens te gebruiken: mijn portretfoto, een teamfoto waar ik op sta, een sfeerfoto waar ik herkenbaar op te zien ben, mijn naam, mijn team, mijn rol/functie bij de club (indien van toepassing).

Naam: ……………………………………………………

Team: …………………………………………………….

Rol/Functie bij club: …………………………………………………… (Indien van toepassing)

Handtekening: ……………………………………………………. (Indien jonger dan 16: van ouder/verzorger)

Handtekening 2e ouder: …………………………………………………… (Is vereist bij gescheiden ouders)

Lever dit formulier in bij SV de Lier of neem het mee naar de fotosessie!