14 januari 2020 | Alle Berichten

Shell we dance danswedstrijd in Vlaardingen

Op 12 januari mochten de groepen van Naomi, de groep van Anne-Ruth en de groep van Renate meedansen met Shell we dance in Vlaardingen. Shell we dance is een danswedstrijd die in verschillende theaters gehouden wordt. Vandaag was het in de stadsgehoorzaal in Vlaardingen. De groep van Anne-Ruth en de groep van Renate waren in show 1 aan de beurt. Beide groepen hebben supergoed gedanst in de categorie modern. In show 2 waren de groepen van Naomi aan de beurt. Beide groepen waren erg zenuwachtig, maar ze hebben het supergoed gedaan! De meisjes van de dansgroep 6 tot 8 jaar wonnen de tweede prijs! Wat waren de meiden superblij met een beker. Dit was nog niet alles, want de groep met de meiden van 8 tot 13 jaar won de eerste prijs! Al met al een leuke dansdag in Vlaardingen.