13 december 2019 | Alle Berichten

Regiowedstrijden Woerden 8 december'19

Zondag mochten we afreizen naar Woerden ,de 1ste plaatsing wedstrijd van dit seizoen.

Voor Indy Keijzer en Annelies Verbraecken , zij doen dit jaar voor het eerste jaar Senior 3de divisie.

Moelijker elementen en een sterke deelnemers veld want je moet immers tegen ervaren senior turnsters ,sommige draaien al een paar jaar mee , en hebben iets meer ervaring.

Indy en Annelies begonnen erg sterk op balk , voor beide turnsters geen vallen.

Indy mistte jammer genoeg wel haar verbindings eis met haar gymnastische sprongen en Annelies element achterwaarts op balk.

Vloer en sprong waren ook strak geturnd ,helaas op brug kwamen ze allebei iets te kort , hier moet zeker nog aan gewerkt worden .

Maar voor het 1ste jaar senior hebben ze het goed gedaan !

Indy eindigde op plaats 5 en Annelies een mooie 7 de plaats ,of het genoeg is voor doorstroom ,dat is nog even afwachten op de volgende regiowedstrijd.