12 juni 2023 | Alle Berichten

District meerkamp finale

Op zondag 11 juni was de meerkamp finale in Topsport centrum in Rotterdam voor de categorie middenbouw 4 en 5. In niveau 4 wisten Zoé, Eden en Maxine zich hiervoor te plaatsen.

Zoé heeft een stabiele wedstrijd geturnd, we moesten nog even navraag doen bij de jury voor haar D – score omdat we deze wat aan de lage kant vonden, maar ze waren iets strenger en hebben haar opzwaaien 1 daarvan niet geteld. Maar toch nog het 2de cijfer op brug. Totaal score van 50.625 is 1ste geworden en hiermee district kampioen!

Eden turnde ook netjes, op sprong haalde ze het hoogste cijfer 13.500. In totaal is ze 8ste geworden!

Maxine had wat kleine foutjes, helaas val van balk en brug afsprong ging niet zoals we gewend waren, ze herpakte zich goed en behaalde een 14de plaatst.

Cyrinne en Nikki hadden zich ook geplaatst in niveau 5. Cyrinne turnde een nette wedstrijd jammer van haar twee vallen op balk, met een mooi salto als afsprong op het toestel brug heeft ze een mooie oefening geturnd. Ze had het 3de cijfer op de brug en 14de als totaalplaats. Op Nikki zijn we ook zeker trots op dat ze de district finale heeft bereikt. Ze eindigde met een totaalscore 42.592 op plaats 23.

Gefeliciteerd jullie zijn toppertjes!