14 mei 2020 | Alle Berichten

Laatste nieuws:

Beste leden van S.V. De Lier,
Wat missen we jullie!! Een lege sporthal, geen trainingen en geen wedstrijden… Uiteraard staat ieders gezondheid met stip bovenaan, maar het is ontzettend jammer dat we niet met elkaar kunnen sporten.
De jeugd t/m 12 jaar mag weer buiten sporten zonder rekening te hoeven houden met 1,5 meter afstand. De jeugd t/m 18 jaar mag ook weer buiten sporten, maar hier geldt wel de 1,5 meter regel. Turnen, dansen en acro zijn natuurlijk typische binnensporten. Dit maakt het lastig om snel weer op te kunnen starten. Er wordt achter de schermen hard gewerkt om de mogelijkheden binnen de wetgeving te bekijken. We hopen jullie hier zo spoedig mogelijk antwoord op te kunnen geven.
We kunnen ons voorstellen dat er vragen leven met betrekking tot de contributie. Aan het einde van het seizoen zal voor ons duidelijk zijn wat de (minder)kosten zijn geweest. Het voornemen van het bestuur is om deze minderkosten voor de contributie voor het seizoen 2020/2021 in mindering te brengen.
We vertrouwen erop jullie bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Zodra er meer nieuws is, horen jullie van ons.
Met vriendelijke groet,
Bestuur S.V. De Lier