9 december 2019 | Alle Berichten

Breda Toernooi

Dit Jaar hebben we voor het eerst meegedaan aan het Breda Toernooi ,

Met de Junioren en Senioren turnsters! Speciaal voor turnsters die uitkomen in de N-niveaus en de ere-, 1e, 2e en 3e divisie, in de vorm van toestelfinales.

Je kunt je opgeven voor alle toestellen, maar dus eventueel ook voor één of enkele. Elk toestel is een wedstrijd op zich. Er is geen meerkamp uitslag. Turnsters komen uit in het niveau waar ze in 2020 in gaan turnen. Een mooie voorbereidingswedstrijd .

Mette , Noa en Anne kwamen uit in de categorie Junior 3de divisie .

Noa startte haar wedstrijd goed op vloer ,met haar mooie choreografie werd ze op dit toestel 1ste hetzelfde voor Anne van Kester zij zette een strakke oefening neer met stabiele acrobatische series en mocht naast Noa op het podium staan en zilveren medaille in ontvangst nemen.

Deze drie turnsters scoorde op dit toestel goed want ook Mette toonde een mooie sierlijke oefening ,helaas wat aftrek gekregen voor haar overslag sreksalto dus helaas net naast het podium 4 de plaats

Voor Noa een tweede medaille want ook op balk bleef ze keurig staan en behaalde ze een 1 ste plaats op balk !

Ook waren er podium plaatsen voor de senior turnsters !

Annelies twee keer brons op brug en vloer en Indy zette zoals gewoonlijk weer een knal oefening op de balk neer ! Hiermee werd ze dik 1ste .

Dit was een leuke, leerzame wedstrijd .

Gefeliciteerd allemaal