21 februari 2020 | Alle Berichten

2e Plaatsingslijst wedstrijden

Vandaag tweede plaatsing wedstrijd op het programma voor derde divisie turnsters in Amsterdam .
Helaas moesten we Maaike afmelden i.v.m. blessure ! Haar turnmaatje Sydney ( pupil 1 N3 ) turnde een goede wedstrijd wel met kleine schoonheidsfoutjes waaraan gewerkt moet worden , ze eindigde op plaats 15 .
Bij de pupillen 2 N3 turnde Kyra opvallend een mooie balk oefening en scoorde hiermee een 11.200 , en totaal op een 15 de plaats Alice eindigde op plaats 20 ,Zipporah moest 2.30 incasseren op vloer ( weigering Arabier flikflak ) en dit kostte haar een podiumplaats , jammer !  7 de plaats en een toestel finale brug of het genoeg is voor een halve finale wachten we de doorstroming af . Lesley en Juul ( jeugd 1 N4) zaten in een sterk deelnemers veld maar Lesley stond haar mannetje ze eindigde op het podium met een bronzen medaille 🥉 Juul turnde een hele mooie brug oefening , daar heeft ze laten zien dat ze stappen heeft gemaakt Juul eindigde op een 18 de plaats .
Over Donna (jeugd 2) waren we tevreden met haar wedstrijd , over het algemeen heeft ze ook grote stappen vooruit gemaakt en zijn we tevreden met het eind resultaat 18 de .
Bij de junioren is Noa 7de geworden , Anne 11 de en Mette 14 de.