24 januari 2020 | Alle Berichten

Noodoproep: bestuursleden gezocht !!

Beste leden en leden-ouders,

Wij willen als Bestuur het beste voor de vereniging. We zijn ontzettend blij met al onze enthousiaste en sportieve leden!

De functie van Voorzitter is inmiddels al twee jaar vacant en tot op heden is er geen zicht op een snelle invulling van deze functie. Helaas zullen ook Kees en Mirjam Lagerwerf (die samen het Penningmeesterschap invullen) en Chrissy van Holsteijn (Wedstrijdzaken en turnen) aan het eind van dit jaar na respectievelijk 12 en 8 jaar hun functie neerleggen

Een begrijpelijke keuze na zoveel jaar inzet voor de vereniging! Dit betekent echter wel dat het Bestuur vanaf het seizoen 2020/2021 geen Voorzitter, Penningmeester en Bestuurslid voor Westrijdzaken en turnen meer heeft. Dit trekt een zware wissel op de overige Bestuursleden en het is de vraag of dit een werkbare situatie is.

We doen dan ook bij deze een dringende oproep of je je zou willen inzetten om een functie binnen het Bestuur te vervullen!

We werken met een ontzettend leuk team en je bent van harte welkom om ons te komen versterken.

Schroom niet om contact met ons op te nemen. Ook voor meer informatie, vragen of een vrijblijvend gesprek nodigen we je van harte uit:

Kees Lagerwerf: 06 21 52 84 05

Chrissy van Holsteijn: 06 22 63 97 74

We hopen op enthousiaste reacties en op jullie hulp!! Alvast heel hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Bestuur SV De Lier